مهرکام پارس و ایتراک قرارداد همکاری مشترک امضاء کردند

1400/09/24
آزمایشگاه شرکت مهرکام پارس و شرکت آزمایش و تحقیقات قطعات و مجموعه های خودرو (ایتراک) قرارداد همکاری مشترک امضاء کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت مهرکام پارس، معاون کیفیت این شرکت با اعلام این خبر، افزود: به موجب این قرارداد دو طرف از ظرفیت های آزمایشگاهی هم برای ارائه خدمات مطلوب تر به مشتریان بهره خواهند برد.
مهندس حمید سلام الهی خاطر نشان کرد: آزمایشگاه های مهرکام پارس و ایتراک به موجب گواهینامه استاندارد 17025 از اعتبار بین المللی برخوردارند و نتایج آزمون آنها برای مشتریان در هر کجای جهان قابل استناد است.  
وی چابک سازی و سرعت بخشیدن به آزمون ها و اخذ نتایج و دسترسی آسان تر به مراکز آزمون معتبر، استفاده از امکانات آزمون در داخل گروه صنعتی ایران خودرو و جلوگیری از خروج منابع مالی به بیرون از گروه را از جمله دیگر مزایای این همکاری مشترک اعلام کرد. 
 
تمدیدگواهینامه استاندارد 17025  برای آزمایشگاه شرکت مهرکام پارس
سازمان ملی استاندارد ایران، گواهینامه استاندارد 17025 آزمایشگاه شرکت مهرکام پارس را برای یک دوره پنج ساله دیگر تمدیدکرد. 
معاون کیفیت شرکت مهرکام پارس خاطرنشان کرد: تمدید دوره پنج ساله گواهینامه از سوی سازمان ملی استاندارد ایران فقط برای آزمایشگاه هایی که امتیاز عملکرد بالا دارند، اعمال می شود.
مهندس حمید سلام الهی با اعلام اینکه برنامه آتی شرکت مهرکام پارس همکاری با گمرک کشور برای آزمون مواد صادراتی و وارداتی است، افزود: خط مشي كيفي این شرکت، كسب رضايت مشتري در تمامي وجوه با ارائه بهترين خدمات با قيمت هاي رقابتي، در كوتاه ترين زمان ممكن و با رعايت اصول رازداري است.
وی با اشاره به این موضوع که استقرار الزامات نظام اكريديته بين المللي ISO/IEC 17025  به آزمایشگاه این شرکت اعتبار بین المللی می بخشد، گفت: دامنه فعالیت آزمایشگاه مهرکام پارس در حال حاضر بیش از 130 نوع آزمون است و قابلیت آزمون های منحصر به فردی  همچون سان لایت، عملکرد ایربگ و مهیدگی را داراست. همچنین 83 آزمون در این آزمایشگاه،  تائید سازمان ملی استاندارد ایران را کسب کرده است.
سلام الهی همزبانی با آزمایشگاه های معتبر جهانی و سازگاری با سیستم های مدیریت کیفیت ISO 9001 را هم از جمله دیگر مزایا برای دارندگان گواهینامه استاندارد 17025 برشمرد و تاکید کرد: اخذ این گواهینامه در طول چند سال گذشته، آزمايشگاه این شرکت را به يكي از معتبرترين آزمايشگاههاي صنعتي- تحقيقاتي کشور در حوزه های رنگ، پلیمر، متالورژی، مترولوژی، برق و مکانیک تبدیل کرده است .
× >
× >
× >
× >