در سومین روز از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست

مهرکام پارس و پتروشیمی جم پیلن تفاهم نامه همکاری امضا کردند

1402/06/29
در سومین روز از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با حضور مرتضی شاه میرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت های مهرکام پارس و پتروشیمی جم پیلن تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت مهرکام پارس، براساس این تفاهم نامه که در سالن همایش نمایشگاه بین المللی تهران به امضای "علی ارضی فرد"مدیرعامل شرکت مهرکام پارس  و "رضا گنجی" مدیرعامل پتروشیمی جم پلین رسید، دو شرکت متعهد شدند در پژوهش، توسعه و تولید محصولات پلیمری و تجاری سازی و پاسخ گویی به نیازهای شناسایی شده همکاری داشته باشند.
در این نشست، شاه میرزایی با ابراز خرسندی و قدردانی از این نوع همکاری ها که میان صنایع قطعه سازی در حوزه خودروسازی و صنایع پتروشیمی شکل گرفته است، گفت: «راهبرد ما استفاده از ظرفیت ها برای تولید گرید های متنوع از مواد پلیمری و پروپیلن است».
مدیرعامل شرکت مهرکام پارس نیز با اعلام اینکه این شرکت هم اکنون بیش از90 درصد از مواد مصرفی برای تولید محصولات پلیمری تزیینی خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو را با همکاری مراکز دانشگاهی و صنعتی و شرکت های دانش بنیان داخلی فراهم کرده است، گفت:  «افزایش سهم مهرکام پارس از تولیدات شرکت هایی همچون پتروشیمی جم کاهش هزینه ها و قیمت تمام شده را موجب می شود.»
همچنین در این نشست از مواد اولیه پلیمری جدیدی که به تازگی با همکاری نوآوران و مبتکران مهرکام پارس و پتروشیمی جم تولید شده است، رونمایی شد. شایان ذکر است از مواد اولیه رونمایی شده قرار است برای تولید داشبورد استفاده شود.  

× >
× >
× >
× >