کامران دانش مدیرعامل شرکت مهرکام پارس شد

1401/04/22
مهندس احمد رویایی مدیرعامل گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو در حکمی مهندس کامران دانش را به عنوان عضو موظف هیات مدیره شرکت مهرکام پارس منصوب کرد.
همچنین اعضای هیات مدیره شرکت مهرکام پارس به ریاست مهندس سیدمرتضی صدر مهندس دانش را به عنوان مدیرعامل شرکت مهرکام پارس انتخاب کردند.
مهندس دانش، کارشناس رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه تبریز و کارشناس ارشد مدیریت اجرایی از سازمان مدیریت صنعتی است.
وی پیش از این مدیرعاملی شرکت های سازه و ساختمان ایرانیان و شرکت خدمات پارک های صنعتی ایران خودرو (زیرمجموعه ایسیکو) را نیز برعهده داشته است.
همچنین مهندس رویایی، درمراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت مهرکام پارس، که در این شرکت با حضور مهندس حمید قاسمی مدیر خدمات مدیران ایران خودرو و مهدی آهنگری مدیر حراست شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو برگزار شد، ازخدمات و زحمات مهندس محمدرضا طالقانی مدیرعامل سابق مهرکام پارس تجلیل و قدردانی کرد.
وی از خدمات مهندس علی ارضی فرد عضو هیات مدیره شرکت مهرکام پارس هم برای سرپرستی این شرکت در نبود مهندس طالقانی سپاسگزاری کرد.
مدیرعامل گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو گفت: شرکت مهرکام پارس در تهران، خراسان و کرمانشاه با امکانات و تجهیزات به روز و برند مطرحی که در بازار دارد به راحتی می تواند مراحل رشد و تعالی را طی کند. 
مهندس رویایی شرکت مهرکام پارس را استراتژیک ترین شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو خواند و افزود: تمام تلاش و همت ما  باید حرکت در راستای اهداف گروه صنعتی ایران خودرو و پرکردن ظرفیت های خالی و تامین به موقع محصول برای شرکت ایران خودرو باشد.    
× >
× >
× >
× >