اعلام آمادگی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران برای یاری رسانی به پروژه های توسعه ای شرکت مهرکام پارس

1402/08/25
مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در دیدار با مدیرعامل شرکت مهرکام پارس، آمادگی این سازمان را برای یاری رسانی به پروژه های توسعه ای این شرکت اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت مهرکام پارس، دکتر محمود سیجانی و هیات همراه دربازدید از بخش های تولیدی شرکت مهرکام پارس نیز اعلام کردند: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، به شرکت های تولیدی همچون مهرکام پارس در زمینه مالی و تامین مواد اولیه تسهیلات ارائه می کند. 
دکتر سیجانی همچنین  از راه اندازی سامانه ای موسوم به فراصمت درسازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران خبرداد و افزود: دراین سامانه شرکت ها، توانمندی ها و نیازهایشان را ثبت و اعلان می کنند. 
مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران ابراز امیدواری کرد: سامانه فراصمت به بستری برای همکاری متقابل شرکت های توانمند با نیازمند و بالعکس تبدیل شود.
مهندس ارضی فرد مدیرعامل شرکت مهرکام پارس هم در این دیدار که رئیس و اعضای هیات مدیره و معاونان این شرکت حضور داشتند، همکاری بیش از پیش سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران با مهرکام پارس را در مسیر تعالی و توسعه خواستارشد.
مهندس ارضی فرد در گزارشی از اهم فعالیت های مهرکام پارس در خصوص تامین اقلام تزیینی داخلی و خارجی خودروهای تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو، خاطر نشان کرد: مهرکام پارس با همکاری شرکت های دانش بنیان بیش از 95 درصد مواد اولیه وارداتی مورد نیازش را داخلی سازی کرده است.
مدیرعامل شرکت مهرکام پارس با اعلام اینکه این شرکت، خودروی جدید گروه صنعتی ایران خودرو موسوم به K125 را با تولید مجموعه داشبورد و کنسول، تزیین داخلی می کند، خاطرنشان کرد: این اقلام با مواد اولیه داخلی تولید خواهند شد. 
 
× >
× >
× >
× >