اعلام آمادگی مهرکام پارس برای همکاری بیش از پیش با دانشگاه ها در جهت توسعه کشور

1402/09/13
شرکت مهرکام پارس با حضور در نمایشگاه جانبی دوازدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، آمادگی خود را برای همکاری بیش از پیش با دانشگاه ها در جهت توسعه کشور اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت مهرکام پارس، این شرکت به همراه دیگر شرکت های زیرمجموعه شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو در این نمایشگاه، که هفتم و هشتم آذر با همکاری انجمن مهندسی مواد و متالورژی در دانشکده مکانیک دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی برگزارشد، حضور یافته بود.
مهندس احمد قلعه بانی که به عنوان پیشکسوت در صنعت خودرو به این کنفرانس دعوت شده بود، در دیدار ازغرفه شرکت مهرکام پارس با اشاره به فعالیت هایی که در این شرکت به عنوان عضو هیات مدیره داشت، گفت: بنیاد شرکت های دانش بنیان در همین محافل علمی و ارتباط بین صنعت و دانشگاه ها گذاشته می شود. اثر بخشی این مهم را هم می توان در همکاری موسسه های صنعتی با شرکت های دانش بنیان، در داخلی سازی مواد اولیه، که پیش از این وارداتی بودند، مشاهده کرد.
 همچنین دکترحسین کرمی عضو سابق هیات مدیره شرکت مهرکام پارس به همراه مدیران ارشد شرکت یاتاقان بوش ایران از غرفه مهرکام پارس و دستاوردهای جدید مهرکام پارس دیدن کرد.
دکتر امیر رضا شاهانی رئیس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی نیز در دیدار از دستاوردهای مهرکام پارس، گفت: کنفرانس ها و نمایشگاه های جانبی آنها، محل بسیار خوبی برای ارتباط گرفتن صنعت و دانشگاه، شناسایی پتانسیل دانشگاه و جذب نخبگان در صنعت کشور است. 
شایان ذکر شرکت مهرکام پارس در نمایشگاه جانبی دوازدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی مواد و متالورژی در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی مجموعه سپرهای  "ری را" و "تارا" ، داشبورد "سورن" و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک "پارس و سورن" را به نمایش گذاشته بود.

× >
× >
× >
× >