مهندس ارضی فرد در مراسم قدردانی وتجلیل از همکاران بازنشسته:

با ایجاد اتاق فکر از تجارب بازنشستگان بهره خواهیم برد

1402/07/04
مدیرعامل شرکت مهرکام پارس درمراسم قدردانی وتجلیل از همکاران بازنشسته این شرکت، با بیان اینکه نیروی انسانی، ارزشمندترین سرمایه یک سازمان است، افزود: اتاق فکری را ایجاد خواهیم کرد تا به واسطه آن، زمینه بهره مندی از تجارب ارزنده بازنشستگان به عنوان راهنمای عملی مدیران و کارکنان فراهم شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت مهرکام پارس، مهندس ارضی فرد در این مراسم که سوم مهر، همزمان با نهم ربیع الاول سالروز آغاز ولایت و امامت و زعامت حضرت مهـدی مـوعـود عجل الله تعالی فرجه الشریف بود، ابراز امیدواری کرد: با بهره مندی از این تجارب بتوانیم مهرکام پارس را از نظر مهندسی ، تولید و سرمایه انسانی به جایگاهی که حق آن است، برسانیم.
مدیرعامل شرکت مهرکام پارس خاطرنشان کرد: در همین چارچوب، حراست این شرکت به بازنشستگان کارت شناسایی ارائه می دهد تا در زمان هایی که صلاح می دانند برای دیدار با دوستانشان به شرکت خود بیایند و مهرکام پارس نیز از کمک، همراهی و پیشنهادهای ارزنده آنان استفاده کند.
مهندس ارضی فرد تصریح کرد:  با همت همین تجربه ها و نیروهای جوان، روزهای بهتری در پیش روی مهرکام پارس قرار دارد.
مهندس بهمن جعفری عضو موظف هیات مدیره شرکت مهرکام پارس نیز با ابراز خرسندی از اینکه در جمع بازنشستگان و دوستان قدیمی است، گفت: از حدود30 سال پیش که با همدیگر مهرکام پارس را بنا کردیم، سعی مان بر این بوده است که آینده روشنی را برای صنعت خودروسازی کشور ترسیم بکنیم. وحال اینگونه، بازنشستگان جای خود را به دیگری می دهند. 
مهندس جمشیدی دیگر عضو موظف هیات مدیره شرکت مهرکام پارس هم در این مراسم، بازنشستگان را سخت کوشان دیروز و فرهیختگان امروز خواند و با قدردانی از حضور این تلاشگران در شرکت مهرکام پارس گفت: تمام کسانی که عمرشان صرف خدمت به جامعه می کنند، شریفند و برگزاری این مراسم نمونه ای از قدردانی همیشگی از این عزیزان است.
اهدای لوح تقـدیر، هـدیه و گــرفتن عکس یادگاری پایان بخش ایـن مراسم بود.

× >
× >
× >
× >