در دیدار نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از سایت شرکت مهرکام پارس در کرمانشاه مطرح شد؛ اشتغال ‌زایی و توسعه ، دستور کار مهرکام پارس است

1402/09/15
نماینده مردم استان کرمانشاه و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در دیدار از سایت شرکت مهرکام پارس در کرمانشاه گفت: حمایت از توسعه واحدهای تولیدی و اشتغالزایی در این استان، در دستور کار مجلس و دولت قرار دارد و شرکت مهرکام پارس نیز با همین رویکرد، بنا دارد با ایجاد خط رنگ در سایت کرمانشاه به ظرفیت تولیدی خود بیفزاید.
محمد رشیدی ، در این دیدار که محسن دارابی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه اورا همراهی می کرد، با بیان این مطلب که حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی استان ، آمار بی ‌کاری را کاهش می دهد، افزود: با در پیش گرفتن این رویکرد، آمار بیکاری در استان کرمانشاه هفت پله نسبت به سال ‌ های قبل کاهش یافته است.
مدیر سایت شرکت مهرکام پارس در کرمانشاه نیز با اشاره به توانمندی های این شرکت اظهار داشت: بزودی این سایت به خط رنگ برای رنگ آمیزی سپر و قطعات ریز پلیمری تجهیز می شود.
سید مهدی حسینی با تاکید بر این نکته که توسعه سایت مهرکام پارس در کرمانشاه همواره در دستور کار مدیریت ارشد این شرکت قرار داشته است، افزود: این خط مشی به اشتغالزایی در این استان کمک می کند.
شایان ذکر است مهندس علی ارضی فرد مدیر عامل شرکت مهرکام پارس بارها در دیدار با مدیران این شرکت بر توسعه، افزایش ظرفیت و بهره وری سایت مهرکام پارس درکرمانشاه برای تامین به موقع نیازهای شرکت ایران خودرو کرمانشاه تاکیدکرده است.
× >
× >
× >
× >