مدیرعامل شرکت مهرکام پارس در جمع سهامداران این شرکت :

در پروژه های محصولات جدید ایران خودرو حضور جدی داریم

1402/03/31
مديرعامل شرکت مهرکام پارس درمجمع عمومي عادي سالیانه منتهی به 29 اسفند 1401 ، با اعلام اینکه تنها تامین کننده مجموعه های داشبورد، کنسول و سپر خودروی جدید گروه صنعتی ایران خودرو موسوم به k125در سال جاری هستیم، افزود: با افتخار می گویم، اولین شرکتی هم بودیم که این محصولات را زودتر از زمان تعیین شده به شرکت ساپکو و ایران خودرو برای آزمایش اولیه تحویل دادیم.
به گزارش روابط عمومی شرکت مهرکام پارس، مهندس کامران دانش خاطرنشان کرد: پس از یک دهه حضور نداشتن در پروژه های توسعه محصولات گروه صنعتی ایران خودرو، اکنون موفق شده ایم در دو پروژه k125 و TF21 حضور جدی داشته باشیم. 
شرکت مهرکام پارس مجموعه های داشبورد، کنسول و سپر k125 را در شش ماه دوم سال جاری بر اساس زمانبندی تعیین شده از سوی شرکت ایران خودرو تولید آزمایشی و در نهایت تولید انبوه خواهد کرد.
مهندس دانش که در جمع سهامداران مهرکام پارس سخن می گفت به پروژه های اجرا شده اشاره و اظهار داشت: به تازگی مجموعه های صندلی خودروی هایما مدل S7 ، داشبورد پژو 207، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک پژوپارس و دسته سیم این محصول را وارد مدار تولید کرده ایم.
مدیرعامل شرکت مهرکام پارس در ادامه افزود: بنا داریم ظرف شش ماه دوم سال جاری صندلی دیگر مدل های خودروی هایما از جمله  8Sو S5 ، کنترل پنل سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و با تغییراتی بر قالب مجموعه سپرهای دنا، سورن و پژوپارس این محصولات را بر اساس استانداردهای 85 گانه تولید و عرضه کنیم.  
وی به همکاری با تامین کنندگان جدید اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 16 شرکت از مجموعه گروه صنعتی ایران خودرو ، 13 شرکت دانش بنیان و 52 شرکت در بخش های مختلف برای اولین بار وارد دایره تامین مواد و خدمات ما شده اند.   
مهندس دانش، توسعه در خطوط تولید برای افزایش ظرفیت و تضمین شرایط تولیدی را دیگر اقدام ارزشمند شرکت برشمرد و گفت: در این خصوص در سایت های تهران، خراسان و کرمانشاه پروژه های مختلفی در زمینه تزریق، رنگ آمیزی محصولات و مونتاژ محصول به اجرا درآوردیم که منتج به افزایش ظرفیت سالن های رنگ تا 30 درصد شد.
همچنین شایان ذکر است در سال گذشته تولید مجموعه های سپر 45 درصد، صندلی 20 درصد، داشبورد پنج درصد، کنسول 23 درصد و سیستم تهویه مطبوع 183 درصد نسبت به سال 1400 افزایش یافت. ضایعات شرکت مهرکام پارس نیز با وجود افزایش تیراژتولید 14 درصد کاهش یافته است.
مدیرعامل به آمار فروش شرکت هم اشاره و ابراز امیدواری کرد: فروش شرکت در سال جاری به حدود 53 هزارمیلیارد ریال برسد.
شایان ذکر است مهرکام پارس در سال گذشته و امسال همکاری خوبی را باشرکت ایساکو در حوزه خدمات پس از فروش داشته است.
مهندس دانش همچنین خاطر نشان کرد: مهرکام پارس درهمکاری با خودروسازان دیگر، به زودی برای خودروهای ساینا و کوئیک ضربه گیر سپر تولید خواهد کرد.
مدیر عامل تصریح کرد: تمام تلاش خود را بکارگرفته ایم که تامین کننده رده اول تامین مجموعه قطعات تزئینی خودروهای تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو با بکارگیری دانش مهندسی و ابزارآلات روز جهان باشیم. 
در نشست سهامداران شرکت همچنين صورت هاي مالي و تراز نامه شرکت به تصويب سهامداران رسيد. انتخاب روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه رسمي شرکت و موسسه حسابرسی فریوران راهبرد به عنوان بازرس قانوني و حسابرس شرکت و موسسه حسابرسي کاربرد تحقیق به عنوان بازرس علي البدل شرکت براي سال 1402 از ديگر مصوبات اين مجمع بود.

× >
× >
× >
× >