دکتر صحرایی استاندار کرمانشاه در بازدید از شرکت مهرکام پارس در تهران: مهرکام پارس در کرمانشاه به سایتی جامع برای تولید مجموعه های تزیینی خودرو تبدیل می شود

1402/10/30
استاندار کرمانشاه در بازدید از شرکت مهرکام پارس در تهران گفت: با حمایت حداکثری و با اقدام مشترک، بزودی تمام ظرفیت های تولیدی سایت مهرکام پارس را در کرمانشاه فعال خواهیم کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت مهرکام پارس، دکتر محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در این بازدید با اعلام اینکه درهمکاری با گروه صنعتی ایران خودرو، تصویری روشن تر را برای همکاری با مهرکام پارس ترسیم خواهیم کرد، افزود: هدف ما و شرکت مهرکام پارس براین است که این شرکت در کرمانشاه به یک سایت جامع و فعال تبدیل بشود.
دکتر صحرایی خاطرنشان کرد: تولید تمام مجموعه قطعات تزیینی و بسته های مشخص مورد نیاز خودرو در سایت کرمانشاه، هم برای شرکت ایران خودرو و هم برای استان کرمانشاه مزیت است.
مهندس سیدمرتضی صدر رئیس هیات مدیره شرکت مهرکام پارس نیز در این بازدید حمایت های استاندار کرمانشاه را از مهرکام پارس در این استان ستودنی دانست و گفت: شرکت مهرکام پارس با حمایت های دولت و استانداری کرمانشاه به دنبال توسعه فعالیت ها و افزایش تولید محصولات است. 
وی افزود: مهرکام پارس در کرمانشاه با ایجاد خط رنگ جدید بر اساس استانداردهای روز جهان، ظرفیت تولید و اشتغالزایی را افزایش خواهد داد. 
شایان ذکر است، شرکت مهرکام پارس در بازدید دیروز دکتر صحرایی استاندار کرمانشاه، مهندس اردشیر امینی قائم مقام گروه صنعتی ایران خودرو، دکتر احمدرویایی مدیرعامل گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، مهندس محسن دارابی مدیرکل صمت استان کرمانشاه و دکتر محمد نبی احمدی معاون اقتصادی استاندارکرمانشاه را نیز میزبانی می کرد.
شرکت مهرکام پارس یکی از شرکت های تولیدی موفق استان کرمانشاه است که در زمینه تولید مجموعه قطعات تزیینی خودرو برای شرکت ایران خودرو کرمانشاه فعالیت می کند. این شرکت با تولید محصولات باکیفیت و اشتغالزایی برای جوانان استان کرمانشاه، نقش مهمی در توسعه اقتصادی این استان ایفا می کند.  

× >
× >
× >
× >