صندلی خودروی هایما8s را مهرکام پارس تولید و مونتاژ می کند

1402/09/29
صندلی خودروی هایما8s را که به تازگی شرکت ایران خودرو خراسان وارد بازار کرده است، شرکت مهرکام پارس تولید و مونتاژ می کند. به گزارش روابط عمومی شرکت مهرکام پارس، مدیر پروژه صندلی هایما با اعلام این خبر گفت: کیفیت این صندلی در سطح قابل قبولی قرار دارد و از نظر راحتی و دوام ، عملکرد خوبی دارد.
وی خاطر نشان کرد: اسکلت آن دارای استحکام و دوام و بر اساس ارگونومیک طراحی شده و به خوبی از بدن سرنشینان در برابر ضربه محافظت می کند.
روکش صندلی هایما8s هم که ازجنس چرم مصنوعی با کیفیت ساخته شده، به خوبی در برابر سایش و پارگی مقاوم است و از بدن سرنشینان خودرو در برابر ضربه و آسیب محافظت و راحتی و آرامش را برای آنها فراهم می کند، به گونه ای که سرنشینان در سفرهای طولانی احساس خستگی نکنند .
این صندلی 8 حرکته است و دارای قابلیت تنظیم درجهات مختلف است که این مهم امکان تنظیم صندلی را با توجه به نیاز سرنشینان فراهم می کند.
همچنین فوم صندلی هایما8s با قالب هایی که در مهرکام پارس طراحی و ساخته شده اند، با بهترین کیفیت تولیدمی شود. 
صندلی هایما8s با استفاده از تجهیزلات و ماشین آلات پیشرفته از جمله فیکسچرهای گردون در داخل مهرکام پارس طراحی شده نیز، تولید و مونتاژ می شود. این صندلی به سیستم گرمایشی و کیسه هوا هم مجهز است.  
مدیر پروژه صندلی هایما خاطر نشان کرد: داخلی سازی مونتاژ صندلی هایما 8s به کاهش واردات، افزایش اشتغال و تقویت خودکفایی در کشور منجر می شود.
وی همچنین اعلام کرد: به زودی تولید صندلی پارس برقی و S5 با تیراژهای تولید روزانه، به ترتیب 300 و 40 ست در شرکت مهرکام پارس آغاز می شود.   

× >
× >
× >
× >