قائم مقام مدیرعامل شرکت ساپکو در دیدار از شرکت مهرکام پارس: مهرکام پارس پتانسیل تیروان شدن را در گروه صنعتی ایران خودرو دارد

1402/10/06
قائم مقام مدیرعامل شرکت ساپکو درامور مهندسی، کیفیت و پروژه ها، در دیدار از شرکت مهرکام پارس گفت: مهرکام پارس این پتانسیل را دارد که تیر وان زنجیره تامین گروه صنعتی ایران خودرو باشد.
مهندس مجید فهیمه امیری در دیدار با مهندس ارضی فرد مدیرعامل شرکت مهرکام پارس در باره زمینه های همکاری مشترک و گسترش آنها نیز گفت وگو و تبادل نظر کرد.
فهیمه امیری دراین دیدار، که پنج دی صورت گرفت، به گرید A مهرکام پارس نزد شرکت ساپکو اشاره کرد و گفت: همواره در چارچوب استراتژی گروه، به دنبال همکاری با شرکت های توانمند و متخصص هستیم.
مهندس فهیمه امیری همچنین به همراه مهندس علی ارضی فرد، اعضای هیات مدیره و برخی مدیران ارشد شرکت مهرکام پارس از توانمندی این شرکت در زمینه طراحی زیرساخت ها و تجهیزات؛ دستگاه های آزمایشگاهی و پروژه های جدید تولید مجموعه های داشبورد، سپر و صندلی بازدید کرد.
شایان ذکر است، تیروان بودن در میان شرکت های گروه صنعتی ایران خودرو، یک نقطه قوت محسوب می شود. این امر نشان می دهد که شرکت مهرکام پارس در حوزه تامین مجموعه قطعات تزیینی عملکرد موفقی داشته است و می تواند به عنوان الگو برای سایر شرکت ها نیز محسوب شود.

× >
× >
× >
× >