مدیرعامل شرکت مهرکام پارس از تجهیز و راه اندازی ایستگاه آتش نشانی در سایت های خراسان و کرمانشاه خبر داد

1402/07/08
شنبه، هشتم مهر، همزمان با روز ملی ایمنی و آتش نشانی، مدیرعامل شرکت مهرکام پارس با حضور در ایستگاه آتش نشانی و درجمع آتش نشانان این شرکت، از زحمات و تلاش های آنان قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت مهرکام پارس، علی ارضی فرد مدیرعامل شرکت، در حالی که مدیران ارشد مهرکام پارس حضور داشتند، از راه اندازی ایستگاه های آتش نشانی در سایت های خراسان و کرمانشاه در آینده نزدیک نیز خبر داد و افزود: آتش نشانی، شغلی است خطیر که با خطر، عشق و ایثار همراه است و آتش‌نشانان با این آگاهی و بینش ، این شغل را انتخاب می کنند.
مدیرعامل مهم ترین وظیفه واحد آتش نشانی را مدیریت پیشگیری از حوادث برشمرد و افزود: با رعایت اصول ایمنی و روش های ساده پیشگیری می توان هر نوع آتشی را کنترل، مهار یا حذف کرد.
در آخر مدیرعامل ضمن دیدار از نمایشگاه تجهیزات و امکانات آتش نشانی، بر تقویت آموزش در حوزه آتش نشانی، آمادگی جسمانی و رفع موانع و مشکلات این بخش تاکید کرد.
شفاء الدین خطیبی مسئول اداره آتش نشانی شرکت مهرکام پارس نیز با اعلام اینکه نیروهای آتش نشان همواره باید در بالاترین سطح آمادگی قرار داشته باشند، خاطر نشان کرد: شناسایی کانون های پرخطر و ریسک ها، جلوگیری از خطرات محتمل، توجه جدی به اقدامات پیشگیرانه و کنترل بر مخاطرات همچون فعالیت های گرم (همچون جوشکاری و برشکاری) از اولویت های اصلی اداره آتش نشانی شرکت مهرکام پارس است.

× >
× >
× >
× >