معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه در دیدار مدیرعامل شرکت مهرکام پارس: از فعالیت های اقتصادی مهرکام پارس حمایت حداکثری می شود

1403/01/28
معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه در دیدار و گفت و گو با مدیرعامل شرکت مهرکام پارس، بر حمایت حداکثری از این شرکت و استفاده از تمام ظرفیت‌های تولیدی آن تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت مهرکام پارس، عبدالوحید محمدی در این دیدار که در محل استانداری کرمانشاه صورت گرفت با اشاره به اهمیت حمایت از تولید داخلی و اشتغالزایی، بار دیگر مهرکام پارس را یکی از واحدهای تولیدی مهم و ارزشمند استان اعلام کرد. وی همچنین خطاب به هیات همراه مهندس علی ارضی فرد، با اشاره به رشد و پیشرفت قابل توجهی که در این مجموعه صورت گرفته است، از تلاش و همت مدیران و کارکنان این شرکت، قدردانی کرد. شایان ذکر است، در همین راستا، شرکت های مهرکام پارس و الکتریک خودرو شرق تفاهم نامه همکاری مشترکی را برای تولید انواع دسته سیم در کرمانشاه امضا کردند. این تفاهم‌نامه که میان مهندس ارضی فرد، مدیرعامل شرکت مهرکام پارس و مهندس شعبان‌پور، مدیرعامل شرکت الکتریک خودرو شرق، با حضور دکتر خجسته‌پور، مدیرعامل یابکو امضا شد، به همکاری راهبردی میان این شرکت‌ها در راستای اهداف کلان گروه صنعتی ایران‌خودرو، اشتغال‌زایی در استان کرمانشاه، و رونق اقتصادی در این منطقه منجر خواهد شد.
× >
× >
× >
× >