معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول گروه صنعتی ایران خودرو: "ری را" را به زودی در شان مردم کشورمان تولید و عرضه خواهیم کرد

1403/01/20
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول گروه صنعتی ایران خودرو در بازدید از قالب ها، فرایند تولید، توانمندی ها و کیفیت قطعات تزئینی داخلی و بیرونی "ری را" در شرکت مهرکام پارس اعلام کرد: این خودرو را به زودی با بهترین کیفیت و زیبایی و در شان مردم کشورمان، تولید و عرضه خواهیم کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت مهرکام پارس، مهندس مهدی رادمنش دراین بازدید، که مهندس سید محمد تجلی بخش معاون طراحی و مهندسی ساپکو، مهندس بهمن جعفری عضو هیات مدیره شرکت مهرکام پارس و دیگر مدیران ارشد این شرکت او را همراهی می کردند، خاطر نشان کرد: تولید "ری را" گام مهم و نویدبخش تولید خودروهایی با ظاهری مدرن و کیفیتی مطلوب برای مردم کشورمان است.  
گروه صنعتی ایران خودرو در راستای ارتقای کیفیت و زیبایی محصول جدید خود موسوم به "ری را"، تولید محصولات تزئینی داخلی و بیرونی این خودرو از جمله مجموعه داشبورد، کنسول و سپرهای این خودرو را به شرکت مهرکام پارس واگذار کرده است.
همچنین مهندس علی ارضی فرد مدیرعامل شرکت مهرکام پارس اعلام کرد: این شرکت در چارچوب پروژه "ری را" هفت زیر پروژه، شامل مجموعه سپرها، فینیشرها و اسپویلر، داشبورد،کنسول، قاب ستون ها و آی پی بیم( اینسرت فلزی) را با موفقیت به ثمر رسانده است.
شرکت مهرکام پارس برای تولید این محصولات، علاوه بر ساخت 175 قالب پلیمری و130 قالب فلزی، از تعداد زیادی ماشین آلات و تکنولوژی های روز صنعت خودرو در جهان نیز بهره خواهد برد.

× >
× >
× >
× >