معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو: مشارکت مهرکام پارس درپروژه "ری را" نشانگر قابلیت و توانایی هایی این مجموعه است

1403/03/27
سهراب برفروشان، معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو، با قدردانی از عملکرد شرکت مهرکام پارس در پروژه"ری را" ((K125، بر تولید باکیفیت و به‌موقع این پروژه تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت مهرکام پارس، برفروشان که به همراه مهدی رادمنش معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول گروه صنعتی ایران خودرو و هیات همراه به مهرکام پارس آمده بود، در جمع اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این شرکت گفت:   مشارکت مهرکام پارس به عنوان یکی از شرکت‌های اصلی گروه صنعتی ایران خودرو درپروژه اصلی این گروه، نشانگر ظرفیت خوب، قابلیت ها و توانایی هایی این مجموعه است.
وی خاطر نشان کرد: با نگاه، رویکرد و همتی که در تیم شرکت مهرکام پارس وجود دارد هر مسئله و مشکلی را می توان به راحتی از پیش رو برداشت.
برفروشان به نبود مشکل کیفی از سوی مهرکام پارس در طول دو سال گذشته اشاره کرد و گفت: این نشان‌دهنده عملکرد خوب و مدیریت صحیح در این شرکت است.
معاون کیفیت ایران خودرو با بیان اینکه پروژه "ری را" (K125) تعهدی سنگین بر دوش گروه صنعتی ایران خودرو است، خاطرنشان کرد: ما موظفیم این پروژه را در زمان مقرر به بهره‌برداری برسانیم و از این رو انتظار داریم مهرکام پارس نیز در این زمینه نهایت تلاش خود را به کار بگیرد.
برفروشان با اشاره به تولید مجموعه قطعات تزئینی داخلی و بیرونی خودرو "ری را" توسط مهرکام پارس، گفت: این قطعات از حساسیت بالایی برخوردار هستند و باید در بالاترین سطح کیفی تولید شوند. وی تأکید کرد: انتظار ما از مهرکام پارس، ارائه قطعات بدون نقص و باکیفیت به ایران خودرو است.
علی ارضی‌فرد، مدیرعامل شرکت مهرکام پارس، نیز در این دیدار با تشکر از حمایت‌های گروه صنعتی ایران خودرو و ساپکو، اظهار داشت: تمام تلاش مجموعه مهرکام پارس بر این است که منافع ایران خودرو را در بالاترین سطح کیفی تأمین کند.
وی با بیان اینکه مهرکام پارس همواره قطب تزئین خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو بوده است، افزود: این شرکت در حوزه طراحی تا تولید، نقشی کلیدی در این گروه ایفا می‌کند.
سید مرتضی صدر، رئیس هیئت مدیره شرکت مهرکام پارس، نیز با قدردانی از تلاش‌های خالصانه و پدرانه مهندس ارضی فرد در جهت رشد و توسعه این شرکت گفت: این شرکت با حمایت‌های گروه صنعتی ایران خودرو به جایگاه اصلی خود در صنعت قطعات خودرو بازگشته و امید است این شرکت پروژه‌های آتی گروه را نیز در زمینه تزئین خودروهای جدید با موفقیت به اجرا درآورد.

× >
× >
× >
× >