نماینده استان خراسان رضوی در بازدید از شرکت مهرکام پارس تاکید کرد؛مهرکام پارس، مجموعه‌ای متحول و روبه‌توسعه

1402/09/09
«دکتر سیداحسان قاضی‌زاده»، نماینده استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی از شرکت مهرکام پارس بازدید کرد. در این بازدید، مهندس «علی ارضی‌فرد»، مدیرعامل شرکت و سایر معاونین شرکت نیز حضور داشتند.
دکتر قاضی زاده در خلال این بازدید، در گفتگو با روابط عمومی این شرکت اذعان داشت: «با توجه به اینکه شرکت مهرکام پارس در خراسان هم فعالیت دارد، پیش از این نیز با این مجموعه ارتباط داشتم؛ همچنین طی بازدیدی که 6 سال پیش هم از این شرکت داشتم، مهرکام پارس را مجموعه‌ای متحول، روبه‌جلو و روبه‌توسعه یافتم.»
وی ادامه داد: «حجم تولید خودرو در کشور ما نسبت به سال‌های قبل روند روبه‌رشدی داشته‌ است. اینکه مهرکام پارس بتواند یک منبع قوی و واقعی برای تولید قطعات خودرو باشد و در این زمینه نقش‌آفرینی موثر کرده و کارش را توسعه دهد، بسیار مهم است.»
دکتر قاضی‌زاده ضمن تشریح اقدامات صورت‌ گرفته جهت خودکفایی مهرکام پارس خراسان اذعان داشت: «به کمک منابع مختلف و اخذ تسهیلات، حدود 4 سال است که مهرکام پارس خراسان دارای خط رنگ مستقل است. همچنین در تلاشیم که تجهیزات این شرکت را مجهزتر کنیم و مثلا دستگاه قالب‌ریزی این مجموعه، در خراسان نیز مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.»
نماینده مردم خراسان رضوی ادامه داد: «این اقدامات باعث می‌شود که ما هزینه لجستیک کمتری پرداخت کنیم و برای شرکت منافع بسیار دارد. در واقع هدف ما تقویت حوزه ایران خودرو خراسان است چرا که به جز مهرکام پارس، شرکت‌های قطعه‌ساز پیرامونی نیز در این استان وجود دارد.»
وی در پایان ضمن تشکر از مهندس علی ارضی‌فرد، با عنایت به امام رضا (ع) و تلاش دست‌اندرکاران مجموعه، برای شرکت مهرکام پارس، تقویت تولید، بالا رفتن کیفیت تولید، افزایش تعداد تیراژ تولید سایت خراسان و رونق تولید و اشتغال در این استان را آرزو کرد.

× >
× >
× >
× >