پیام مدیرعامل به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و شهادت سردار سلیمانی

1402/10/12
به نام خداوند بخشنده و مهربان درود بر سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر قرآن، الگوی بی بدیل جهانیان و فخر همه کائنات. سیزدهم دی سالروز ولادت باسعادت سرور بانوان جهان، آموزگار خوب شهادت، اسوه تقوی و معنویت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها یادآور جایگاه رفیع و مرتبت والای زن و مادر در فرهنگ اسلامی است.
اینجانب ضمن تبریک میلاد فرخنده دردانه آفرینش و فرزند برومندش، احیاگر اسلام ناب محمدی، حضرت امام خمینی (ره)، از درگاه ایزد منان برای مادران عزیز و بانوان سرزمینم به ویژه همکاران ارجمندمان تندرستی ، شادکامی و توفیق خدمت بیشتر را مسئلت دارم.
سیزدهم دی، چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی نیزهست. به یقین پرچمی که سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدشان در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی برافراشته است، به حول قوه الهی با قوت و قدرت بیشتری در اهتزاز باقی خواهد ماند و درخت تنومند مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی در سایه خون این شهید عزیز مستحکم‌تر شده و هر قطره خون حاج قاسم، در رگ‌های هزاران جوان مؤمن و انقلابی این مرز و بوم می جوشد.
اینجانب چهارمین سالگرد شهادت افتخارآمیز سردار سرافراز لشگر اسلام و میهن عزیزمان ایران، سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم شریف وهمکارانم در شرکت معظم مهرکام پارس تبریک و تسلیت عرض می نمایم.
علی ارضی فرد
مدیرعامل شرکت مهرکام پارس

× >
× >
× >
× >