گروه صنعتی ایرانخودرو به رعایت استانداردهای جهانی پایبند است

1402/05/23
یکشنبه، بیست و دوم مرداد، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران با حضور محمدمهدی برادران، معاون وزیر صنعت و معدن، سیدجواد حسینی کیا، عضو ‌کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، توکلی لاهیجی، سرپرست دفتر صنایع خودرو وزارت صمت و علیمردان عظیمی، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو آغاز به کار کرد.
شرکت مهرکام پارس، با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها در تامین و تولید قطعات و لوازم خودرو و ارایه برنامه‌های خودکفایی در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات لوازم و مجموعه خودرو تهران حضور یافته است.

در این نمایشگاه که از ۲۲ تا ۲۵ مرداد در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برپاست، مهرکام پارس به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه گروه صنعتی ایران خودرو با رویکرد اعلام برنامه خودکفایی در زمینه تامین مجموعه های تزیینی خودرو و توسعه و تعمیق آنها، به معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای خود در تولید و‌ تامین بروزترین فناوری‌ها و مجموعه‌های وابسته به خودرو خواهد پرداخت.
 
همچنین مهندس کیانوش پورمجیب مدیرعامل ساپکو در حاشیه برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران گفت:  تعهد داده ایم، همه محصولاتمان را بر اساس استانداردهای جهانی تولید و به مشتری عرضه کنیم.
وی تاکید کرد: ما هرچه بتوانیم به سمت استانداردها برویم به نفع خودمان و کشور است.
 پورمجیب خاطرنشان کرد: بر مبنای این استاندردها تولید خودروهای قدیمی از جمله پژو206 و 405 را متوقف کردیم و در تولید خودروهای جدید به تمام استانداردهای تعیین شده پایبند خواهیم بود.
× >
× >
× >
× >